у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія здзяйсняюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
№ пункта па пераліку |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|
ЧАСТКА 1 |
|
1.1. |
Прыняцце рашэння: |
1.1.5. |
аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
1.1.7. |
аб здыманні грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
1.1.8. | пра пастаноўку на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
1.1.231. |
аб накіраванні грамадзян, якія знаходзяцца на ўліку маючых патрэбу у паляпшэнні жыллёвых умоў і маючых права на атрыманне палёгкавых крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) альбо набыццё жылых памяшканняў, для заключэння дамоў куплі-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове |
1.3. |
Выдача даведкі: |
1.3.1. |
аб знаходжанні на уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
ЧАСТКА 2 |
|
2.1. |
Выдача выпісу (копіі) з працоўнай кніжкі |
2.2. |
Выдача даведкі аб месцы работы, службе і займанай пасадзе |
2.3. |
Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы |
2.4. |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) |
2.5. |
Прызначэнне дапаможніка ў сувязі з цяжарнасцю і родамі |
2.6. |
Прызначэнне дапаможніка ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
2.8. |
Прызначэнне дапаможніка жанчынам, прынятым на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці |
2.9. |
Прызначэнне дапаможніка па даглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў |
2.91. |
Прызначэнне дапаможніка сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
2.12. |
Прызначэнне дапаможніка на дзяцей старэйшых за трохгадовы ўзрост з асобных катэгорый сем'яў |
2.13. |
Прызначэнне дапаможніка па часавай непрацаздольнасці па даглядзе за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) |
2.14. |
Прызначэнне дапаможніка па часавай непрацаздольнасці па даглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, фактычна ажыццяўляльнай дагляд за дзіцём |
2.16. |
Прызначэнне дапаможніка па часавай непрацаздольнасці па даглядзе за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абілітацыі |
2.18. |
Выдача даведкі аб памеры дапаможніка на дзяцей і перыядзе яго выплаты |
2.181. | Выдача даведкі аб неатрыманні дапаможніка на дзяцей |
2.19. |
Выдача даведкі аб выхадзе на работу, службу да заканчэння адпачынку па даглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапаможніка |
2.20. |
Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры |
2.24. |
Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці сёлета пуцёўкай ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
2.25. |
Выдача даведкі пра знаходжанне ў адпачынку па даглядзе за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
2.29. |
Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачаны дапаможнік у сувязі з цяжарнасцю і родамі |
2.35. |
Выплата дапаможніка на пахаванне |
2.351. | Выплата адначасовага дапаможніка ў выпадку смерці дзяржаўнага грамадзянскага службоўца |
2.44. |
Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
ЧАСТКА 18
|
|
18.7. |
Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых абавязках і абавязаннях перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для рашэння пытання пра выхад з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
18.13. |
Выдача даведкі аб прыбытках, вырахаваных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
Тэлефоны для даведак:
Камісія па жыллёвых пытыннях
Астапенка Вольга Сяргееўна – намеснік начальніка Галоўнага статыстычнага ўпраўлення Гомельскай вобласці
53-51-29, пакой 403
Шынгірэй Аляксей Сяргеевіч Сергеевич – галоўны спецыяліст аддзела сельскай, лясной гаспадаркі і навакольнага асяроддзя 53-64-09, пакой 420
Камісія па аздараўленню і санаторна-курортнаму лячэнню работнікаў
Астапенка Вольга Сяргееўна – намеснік начальніка Галоўнага статыстычнага ўпраўлення Гомельскай вобласці
53-51-29, пакой 403
Шпак Аксана Віктараўна – намеснік начальніка аддзела статыстыкі прамысловасці, навукі і інавацый
53-51-99, пакой 307 а
Астапенка Вольга Сяргееўна – намеснік начальніка Галоўнага статыстычнага ўпраўлення Гомельскай вобласці
Марынчанка Марыя Юр'еўна
53-56-32, пакой 321
Зубарава Вольга Пятроўна - начальнік аддзела
53-56-85, пакой 319
Кузікава Вольга Пятроўна – намеснік начальніка аддзела
53-56-85, пакой 321
ІНФАРМАЦЫЯ
аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца
Галоўным статыстычным ўпраўленнем Гомельскай вобласці па заявах грамадзян
у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія здзяйсняюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
Найменне администра- |
Структур- |
Дакументы |
Памер |
Максімаль- |
Тэрмін |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
ЧАСТКА 1 |
|||||
1.1. Прыняцце рашэння**:
|
|||||
1.1.5. аб пастаноўцы на улік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб занясенні змен у склад сям'і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб ўключэнні ў асобныя спісы ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб падзеле (аб'яднанні) чэргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга чальца яго сям'і
|
Камісія па жыллёвых пытаннях (звяртацца |
заява
пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, што застаюцца складацца на ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям'і, - пры занясенні змен у склад сям'і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ўпаляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям'і) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае ці першачарговае падаванне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права звесткі пра прыбытак і маёмасць кожнага чальца сям'і - пры прыняцці на ўлік грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, што маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх прыбытку і маёмасці заключэнне медычна-кансультацыйнай камісіі пра наяўнасць у грамадзяніна захворванняў, паказаных у пераліку, вызначаным Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі ці аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік якія патрабуюць у паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкулы 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь згода паўналетняга чальца сям'і, на якога вырабляецца пераафармленне чаргі
|
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.7. пра здыманне грамадзян з уліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Камісія па жыллёвых пытаннях (звяртацца пакой 403 пакой 420 тэл. 53-64-09 Шынгірэй А.С.) |
пашпарты ці іншыя дакументы,якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.231. аб накіраванні грамадзян, якія складаюцца на ўліку грамадзян, што маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) ці набыццё жылых памяшканняў, для заключэння дамоў купли-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове |
Камісія па жыллёвых пытаннях (звяртацца |
заява |
бясплатна |
10 працоўных дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю – у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылой хаты ў эксплуатацыю |
1 месяц |
1.3. Выдача даведкі:
|
|||||
1.3.1. пра стан на ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Камісія па жыллёвых пытаннях (звяртацца |
пашпарт ці іншы |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
ЧАСТКА 2
|
|||||
2.1.
|
Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности |
Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі пра перыяд працы, службы |
Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі пра памер заработнай платы (грашовага спажытку, штомесячнага грашовага забеспячэння)
|
Аддзел фінансаў |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
Аддзел фінансаў |
пашпарт ці іншы дакумент, які
можа засведчыць асобу |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Камісія па прызначэнні дзяржаўных дапаможнікаў сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапаможнікаў па часовай непрацаздольнасці |
пашпарт альбо іншы дакумент, які можа засведчыць асобу даведка пра нараджэнне дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, рэгіструючым акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь свидетельство о
пасведчанне пра нараджэнне дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачаронных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
Камісія па прызначэнні дапамог |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў |
Камісія па прызначэнні дапамог |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (альбо) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Па дзень дасягнення дзіцём уросту 3 год |
2.91. Прызначэнне |
Камісія па |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня |
на тэрмін да даты |
2.12. Прызначэнне |
Камісія па |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня |
па 31 ліпеня альбо |
2.13. Прызначэнне |
Аддзел фінансаў |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня |
на тэрмін, |
2.14. Прызначэнне
|
Аддзел фінансаў |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня |
на тэрмін, |
2.16. Прызначэнне |
Камісія па прызначэнню дапамогі |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня |
на тэрмін, |
2.18. Выдача даведкі пра |
Аддзел фінансаў |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі пра |
Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
2.20.Выдача даведкі пра |
Аддзел фінансаў |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі пра |
Камісія па
|
– |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
2.25. Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет |
Аддзел арганізацыйна-кадравай і прававой работы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
2.29. Выдача даведкі пра |
Аддзел фінансаў |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
2.35. Выплата дапамогі |
Аддзел фінансаў |
заява асобы, якая ўзяла |
бясплатна |
1 працоўны дзень |
аднаразова |
2.44. Выдача даведкі пра |
Камісія па |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
5 дзён з дня |
бестэрмінова |
ЧАСТКА 18 |
|||||
18.7. Выдача даведкі пра наяўнасць або пра адсутнасць выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў пра спагнанне з асобы запазычанасці па падатках, іншым абавязкам і абавязанням перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для рашэння пытання пра выйсце з грамадзянства Рэспублікі Беларусь
|
Отдел финансов |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення адмысловай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
6 месяцаў |
18.8. Выдача даведкі пра выплату (утрыманне) падаходнага падатку |
Аддзел фінансаў |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
бестэрмінова |
18.13. Выдача даведкі пра
|
Аддзел фінансаў |
пашпарт альбо іншы дакумент, |
бясплатна |
3 дні |
бестэрмінова |
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўсталяваным парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Калі арыгінал дакумента, які пацвярджае занясенне платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, існуе толькі ў выглядзе электроннага дакумента, заяўніком можа быць прадстаўлена на папяровым носьбіце форма вонкавага ўяўлення гэтага дакумента, аформленая ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства (дадзенае патрабаванне не распаўсюджваецца на выпадкі занясення платы пасродкам выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы).
У выпадку занясення платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, пасродкам выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы і наяўнасці звестак пра гэта ў заяве зацікаўленага твару пра ажыццяўленне адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры з указаннем нумара плацяжу ўяўлення дакумента, які пацвярджае занясенне платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, не патрабуецца.
Факт занясення платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, пасродкам выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы пацвярджаецца наяўнасцю ў аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы інфармацыі пра занясенне платы.
** Пункты ў сапраўдным пераліку пазначаюцца некалькімі арабскімі лічбамі, падзеленымі кропкамі. Лічбы да кропкі пазначаюць нумар часткі, а пасля кропкі – парадкавы нумар у межах часткі.
© Нацыянальны статыстычны камітэт Рэспублікі Беларусь. Пры выкарыстанні інфармацыі спасылка на Нацыянальны статыстычны камітэт Рэспублікі Беларусь з'яўляецца абавязковай.