Задачы і функцыі аддзела фінансаў

Задачы

       
  • ажыццяўленне бягучага і перспектыўнага планавання фінансавай дзейнасці Галоўнага ўпраўлення;
  • фармаванне поўнай і пэўнай інфармацыі пра фінансавую дзейнасць Галоўнага ўпраўлення;
  • пастаянны кантроль за мэтавым і эканомным выдаткоўваннем бюджэтных асігнаванняў, якія выдаткоўваюцца з рэспубліканскага бюджэту на ўтрыманне Галоўнага ўпраўлення, садзейнічанне больш эфектыўнаму выкарыстанню фінансавых і матэрыяльных рэсурсаў;
  • забеспячэнне правільнай і рацыянальнай арганізацыі ў Галоўным ўпраўленні вядзення бухгалтарскага ўліку выканання каштарысу выдаткаў па бюджэтных сродках, каштарысы прыбыткаў і выдаткаў па пазабюджэтных, мэтавых і іншых сродках;
  • ажыццяўленне ўліковай палітыкі Галоўнага ўпраўлення, накіраванай на папярэджанне нястач, растрат, незаконнага выдаткоўвання бюджэтных сродкаў;
  • пэўны і своечасовы ўлік і пастаянны кантроль правядзення і рэгістрацыі гаспадарчых аперацый, выканання фінансавых абавязанняў, руху маёмасці і матэрыяльных каштоўнасцяў;
  • афармленне дзяржаўных закупаў тавараў (работ, паслуг), у тым ліку закупаў пры будаўніцтве, для забеспячэння дзейнасці Галоўнага ўпраўлення;
  • арганізацыя працы па распараджэнні дзяржаўнай маёмасцю, змешчаным ва ўласнасці Рэспублікі Беларусь і аператыўным кіраванні Галоўнага ўпраўлення;
  • своечасовае складанне і падаванне ўсталяванай справаздачнасці ў адпаведнасці з дзейсным заканадаўствам;
  • забеспячэнне захаванасці дакументаў.

Функцыі

  • забяспечвае распрацоўку праектаў каштарысу выдаткаў па рэспубліканскім бюджэце ў адпаведнасці з бюджэтнай размалёўкай на ўтрыманне Галоўнага ўпраўлення, каштарысы прыбыткаў і выдаткаў па пазабюджэтных сродках, вырабляе разлікі да іх, падае іх на сцвярджэнне начальніку Галоўнага ўпраўлення і накіроўвае ў Белстат для далейшага фармавання зборнага праекта; распрацоўвае і падае на сцвярджэнне начальніку Галоўнага ўпраўлення штатны расклад Галоўнага ўпраўлення і пералік змен да яго;

  • забяспечвае вядзенне бухгалтарскага ўліку ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзейснага заканадаўства;

  • ажыццяўляе ўлік фінансавання, разлікаў па фінансаванні, улік выдаткаў па бюджэце, прыбыткаў і выдаткаў па іншых сродках;   

  • ажыццяўляе вядзенне ўліку грашовых сродкаў, разліковых аперацый, асноўных сродкаў, нематэрыяльных актываў, асобных прадметаў у складзе адваротных сродкаў, матэрыяльных запасаў, працы і заработнай платы;

  • вырабляе разлік планавых сродкаў па фондзе аплаты працы, у тым ліку на заработную плату, выплату адначасовага дапаможніка на аздараўленне, аказанне матэрыяльнай дапамогі, выплату прэмій працаўнікам Галоўнага ўпраўлення;      

  • ажыццяўляе пастаянны кантроль за мэтавым і эканомным выдаткоўваннем бюджэтных сродкаў па зацверджаных каштарысах з улікам змен, занесеных ва ўсталяваным парадку, па іншых мэтавых сродках, а таксама за выкананнем штатнай дысцыпліны;

  • удзельнічае ў падрыхтоўцы дакументаў па распараджэнні дзяржаўнай маёмасцю, змешчаным у рэспубліканскай уласнасці і аператыўным кіраванні Галоўнага ўпраўлення, у тым ліку па ўзгадненні рэшты ў арэнду вольных пляцаў капітальных будынкаў (будынкаў, збудаванняў), ізаляваных памяшканняў, іх частак;

  • ва ўсталяваным парадку ўдзельнічае ў складанні гадавога плану дзяржаўных закупаў у адпаведнасці з бюджэтным каштарысам, зацверджанай на бягучы фінансавы год для забеспячэння дзейнасці Галоўнага ўпраўлення, пры неабходнасці ўносіць у яго змены і мясцуе яго ў глабальнай камп'ютэрнай сетцы Інтэрнэт;

  • арганізоўвае і праводзіць адпаведныя працэдуры дзяржаўных закупаў тавараў (работ, паслуг), у тым ліку закупаў пры будаўніцтве;

  • ажыццяўляе папярэдні кантроль складання дамоў аб'ёмам асігнаванняў, прадугледжаных бюджэтным каштарысам ці лімітам бюджэтных абавязанняў, кантралюе своечасовасць і поўнасць выканання абавязанняў па аплаце складзеных гаспадарчых і іншых дамоў;

  • удзельнічае ў правядзенні інвентарызацыі маёмасці і фінансавых абавязаннях;

  • падрыхтоўвае праекты нарматыўных прававых і іншых актаў па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю Галоўнага ўпраўлення;

  • ва ўсталяваным парадку разглядае звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела;

  • падрыхтоўвае і ўносіць ва ўсталяваным парадку на разгляд калегіі Галоўнага ўпраўлення матэрыялы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела;

  • забяспечвае:

    • своечасовае і правільнае афармленне дакументаў, законнасць здзяйсняных аперацый;
    • афармленне і правядзенне працэдур дзяржаўных закупаў тавараў (прац, паслуг), у тым ліку і па будаўніцтве;
    • выкананне аплатнай дысцыпліны, своечасовае правядзенне разлікаў, якія ўзнікаюць падчас выкананні каштарысу выдаткаў;
    • спагнанне сумесна з аддзелам арганізацыйна-кадравай і прававой работы запазычанасці ў карысць Галоўнага ўпраўлення;
    • ажыццяўленне аперацый па руху і захоўванню грашовых сродкаў і дакументаў, каштоўных папер, бланкаў строгай справаздачнасці;
    • налічэнне і выплату ва ўсталяваныя тэрміны заработнай платы, іншых належных выплат і камандзіровачных выдаткаў працаўнікам Галоўнага ўпраўлення,   вырабляе ўсе выгляды ўтрыманняў з зарплаты паводле дзейснага заканадаўства;
    • складанне і выдачу даведак паводле Пераліку адміністрацыйных працэдур, якія здзяйсняюцца Галоўным ўпраўленне;
    • афармленне даверанасцяў на атрыманне матэрыяльных і іншых каштоўнасцяў і кантроль выкарыстання выдадзеных даверанасцяў;
    • своечасовае і правільнае вызначэнне вынікаў інвентарызацыі і адлюстраванне іх у бухгалтарскім уліку;
    • законнасць спісання з балансу нястач і іншых страт;
    • складанне і падаванне ва ўсталяваным парадку ў прадугледжаныя тэрміны дзяржаўнай справаздачнасці;
    • захоўванне дакументаў у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
    • выконвае іншыя абавязкі ў адпаведнасці з дзейсным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

Версія для друку
Рэгіянальныя сайты
246050, Гомель, праспект Леніна, 6
Эл. пошта: gomel@belstat.gov.by
ГСУ Гомельскай вобл. у
Instagram www.instagram.com/gomel.belstat.by і  Вконтакте vk.com/public202281141